مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:152021-01-19بين الملل

یحیی رسول: حادثه منطقه جرف الصخر خرابکاری بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری ناس عراق، سرلشکر یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیرو های مسلح عراق امروز (سه شنبه) درباره ماهیت انفجار های نیمه شب گذشته منطقه جرف الصخر گفت که حوادث شمال بابل اقدامی خرابکارانه علیه دکل .

- سخنگوی فرمانده کل نیرو های مسلح عراق امروز (سه شنبه) گفت که حادثه منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل این کشور خرابکاری در دکل های انتقال برق بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری ناس عراق، سرلشکر یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیرو های مسلح عراق امروز (سه شنبه) درباره ماهیت انفجار های نیمه شب گذشته منطقه جرف الصخر گفت که حوادث شمال بابل اقدامی خرابکارانه علیه دکل های برق از جانب گروهی قانون شکن بود و تلفات جانی نداشت.

به گفته وی، پرسنل اداره برق برای تعمیر دکل ها اقدام کرده اند.

وی همچنین از کنترل یگان های نظامی بر مرز عراق با سوریه و ایجاد استحکامات در آنجا و نیز تکمیل برج های دیده بانی و دوربین های حرارتی در مرز خبر داد.

برخی منابع خبری در داخل و خارج از عراق پیش از این از وقوع انفجار هایی در مواضع یگان های امنیتی عراق در منطقه جرف الصخر و کشته و زخمی شدن تعدادی از نیرو ها در جریان آن خبر داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یحیی رسول: حادثه منطقه جرف الصخر خرابکاری بود

یحیی رسول: حادثه منطقه جرف الصخر خرابکاری بود