مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:152021-01-19اقتصادي

تجاری سازی خودروهای ناقص؛ عامل افزایش 50 هزار دستگاهی حمل خودروها


مدیر عامل ایسیکو، از افزایش 50 هزار دستگاهی حمل محصولات ایران خودرو طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و عامل اصلی این افزایش را روند تکمیل و تجاری سازی خودروهای ناقص در نیمه دوم سال جاری توسط این گروه صنعتی دانست.

- تجاری سازی خودروهای ناقص؛ عامل افزایش 50 هزار دستگاهی حمل خودروها مدیر عامل ایسیکو، از افزایش 50 هزار دستگاهی حمل محصولات ایران خودرو طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و عامل اصلی این افزایش را روند تکمیل و تجاری سازی خودروهای ناقص در نیمه دوم سال جاری توسط این گروه صنعتی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایران خودرو، حسین محمدی اظهار کرد: ایسیکو از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 336 هزار دستگاه خودروی تولیدی را از مبداء هفت سایت تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو، با استفاده از ناوگان جاده ای و ریلی حمل کرده که این تعداد در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته، حدود 50 هزار دستگاه افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو (ایسیکو)، افزایش روند تجاری سازی خودروهای کسری دار در نیمه دوم امسال را عامل اصلی افزایش میزان حمل خودروها دانست و گفت: میانگین حمل انجام شده در نیمه نخست امسال حدود 6200 دستگاه در هفته بوده که با افزایش تعداد خودروهای تجاری شده و سرعت گرفتن فرآین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی خودروهای ناقص؛ عامل افزایش 50 هزار دستگاهی حمل خودروها

تجاری سازی خودروهای ناقص؛ عامل افزایش 50 هزار دستگاهی حمل خودروها