مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:452021-01-19سياسي

در عید انقلاب روح «فضای مجازی» باید «دهه فجری» شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امسال دهه فجر تحت شعاع کرونا قرارگرفته است و خلأ نشست، تجمعات و راهپیمایی ها را باید پر کنیم درحالی که همه چشم انتظار حضور در این مراسم ها هستیم اما حفظ سلامت مردم واجب است و باید این خلأها را با برنامه .

- ایسنا/قزوین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امسال دهه فجر تحت شعاع کرونا قرارگرفته است و خلأ نشست، تجمعات و راهپیمایی ها را باید پر کنیم درحالی که همه چشم انتظار حضور در این مراسم ها هستیم اما حفظ سلامت مردم واجب است و باید این خلأها را با برنامه های تلویزیونی و رادیویی و استفاده از فضای مجازی پررنگ کنیم.

منوچهر حبیبی در نشست کارگروه های دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین که امروز 30 دی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: امروز صبح داروی درمان و پیشگیری از کرونا که توسط متخصصان و کارشناسان قزوینی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین، پارک علم و فناوری و ستاد اجرایی فرمان امام رونمایی شد، این امر نشان توانمندی بعد از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ودیعه امام خمینی (ره) نزد ما است و باید از آن به خوبی پاسداری کنیم؛ انقلاب اسلامی که حضرت امام مبدع و مبتکر آن بود انقلاب جهانی است که ویژگی های متعددی داشت، تداوم این انقلاب دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عید انقلاب روح «فضای مجازی» باید «دهه فجری» شود

در عید انقلاب روح «فضای مجازی» باید «دهه فجری» شود