مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:352021-01-19دانش

سلبریتی ها حتی با کمک به فقرا هم در حال خدمت به خود هستند


سلبریتی ها، حتی اگر صادقانه پول به فقرا بدهند درواقع به خودشان خدمت می کنند بنابراین اگر قبول نمی کنیم که در خدمت سرمایه داری هستند، - قطعاً در حال خدمت به خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به همت پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با همکاری کرسی ارتباطات علم یونسکو و انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات وبینار فرهنگ شهرت و پورنوگرافی فقر برگزار شد.

در این نشست احسان شاه قاسمی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در ابتدا به فرهنگ شهرت در جوامع مختلف و ازجمله ایران اشاره کرد و گفت: سلبریتی ها یا افراد مشهور در همه ی جوامع افراد تأثیرگذاری هستند و حتی از افراد علمی نیز مهم تر هستند و نقش مهمی در بسیج افکار عمومی دارند.

در سال های اخیر سلبریتی ها بنا بر توصیه ی مشاوران تبلیغاتی خود در حوزه هایی وارد شدند که اساساً هیچ تخصص و مدرکی ندارند و از این طریق می خواهند بیشتر خود را مطرح کرده و از این طریق ثروت خود را افزایش دهند.

به عنوان مثال، در حوزه ی حقوق حیوانات یا بحث های محیط زیست وارد می شوند یا به عنوان سفیر ایدز و انرژی پاک مطرح می شوند، در حالی که در این حوزه ها اصلاً تخصصی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: متفکران چپ اساساً معتقدند که سلبریتی ها در خدمت سرمایه داری هستند و کمک می کنند که سرمایه داری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی ها حتی با کمک به فقرا هم در حال خدمت به خود هستند

سلبریتی ها حتی با کمک به فقرا هم در حال خدمت به خود هستند