مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:202021-01-19اقتصادي

هر فرد چقدر ارز درمانی می تواند دریافت کند؟ 


فروش و انتقال ارز درمانی یکی دیگر از خدمات سیستم بانکی کشور به افراد است که هر بانکی می تواند به صورت اسکناس تا سقف 10 هزار دلار ارز درمانی بدهد و برای پرداخت های نقدی بیش از مبلغ مذکور، - فروش و انتقال ارز درمانی یکی دیگر از خدمات سیستم بانکی کشور به افراد است که هر بانکی می تواند به صورت اسکناس تا سقف 10 هزار دلار ارز درمانی بدهد و برای پرداخت های نقدی بیش از مبلغ مذکور، کسب مجوز از بانک مرکزی الزامیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فروش ارز به متقاضیان یکی دیگر از خدمات بانک مرکزی و سیستم بانکی کشور است که فروش و انتقال ارز درمانی یکی از آن ها است.

طبق این گزارش، فروش و انتقال ارز درمانی و هزینه اقامت برای بیماران آزاد حداکثر تا 10 هزار دلار با ارائه تاییدیه و برآورد هزینه مرکز درمانی خارج از کشور و همچنین تایید و تشخیص کتبی پزشک متخصص معالج داخلی که در آن ضرورت ادامه معالجه در خارج از کشور و میزان ارز مورد نیاز در آن درج شده باشد، منوط به اخذ وثیقه به میزان 30 درصد هم ارز ریالی پرداخت شده به نرخ مبادله ای بلامانع است.

همچنین، تعیین نوع وثیقه و ضرورت پرداخت به صورت نقدی به تشخیص آن بانک است که فروش و انتقال ارز درمانی برای مبالغ بیش از 10 هزار دلار، با تایید شورای عالی پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و ضرورت ادامه معالجه میزان ارز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر فرد چقدر ارز درمانی می تواند دریافت کند؟ 

هر فرد چقدر ارز درمانی می تواند دریافت کند؟