مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:052021-01-19دانش

رفع موانع پیش روی دانش بنیان ها ضروری است


رفع موانع پیش روی دانش بنیان ها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، دهمین نشست هیئت امنای پارک فناوری پردیس با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری برگزار شد.

این نشست در کارخانه نوآوری های وی پارک برگزار شد و در حاشیه آن از فعالیت های این مرکز نوآوری هم بازدید شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با تأکید بر ضرورت شناسایی و رفع موانع پیش روی پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در کشور گفت: برخی از این موانع، موانع مادی نیست بلکه سو تفاهم هایی است که تبدیل به مسأله شده و لازم است با دستگاه های مسئول مذاکره و این مسائل حل و فصل شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به بازدید خود از کارخانه نوآوری های وی از شعبه های پارک فناوری پردیس بیان کرد: این کارخانه مجموعه ای از جوانان خلاق و نوآور را دور هم جمع کرده است و مشغول فعالیت های خلاقانه و جدید هستند.

جهانگیری ادامه داد: مجموعه فعالیت های دانش بنیان و حضور جوانان خلاق در کارخانه فناوری های وی این پیام را به جامعه می دهد که اگر زمانی تصور می شد که ثروت اصلی ایران نفت، گاز، منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی است، امروز بزرگترین سرمایه مغز و دانش جوانان است که برای کشور ارزش افزوده ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع پیش روی دانش بنیان ها ضروری است

رفع موانع پیش روی دانش بنیان ها ضروری است