مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:552021-01-19سياسي

استفاده از ظرفیت های مردمی استان سمنان در تبلیغ فرهنگ دینی


مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی سمنان بر استفاده از ظرفیت های مردمی در تبلیغ فرهنگ دینی تاکید کرد و گفت: تجربه نشان داده هر گاه امور در دست مردم باشد، - بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی شکری پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع خود با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در تبلیغ فرهنگ دینی مورد تاکید است، بیان داشت: تجربه نشان داده هر گاه امور در دست مردم باشد، بهترین نتیجه را خواهیم گرفت لذا باید از ظرفیت های مردمی بیش از همیشه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در دوران جدید مدیریتی خود نسبت به واگذاری امور به مردم، توجه ویژه دارد، ابراز داشت: این توجه با استفاده از ظرفیت تشکل های دینی و هیئت های مذهبی، مؤسسات قرآنی و حتی بسترهای فضای مجازی به خوبی می تواند صورت گیرد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی سمنان در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در زمینه قوانین تسهیلگری در زمینه فرهنگ، تاکید کرد: نمایندگان می بایست در مجلس به قوانینی که جنبه تسهیلگری در زمینه اقدامات فرهنگی و تبلیغی دارند، بیشتر توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های مردمی استان سمنان در تبلیغ فرهنگ دینی

استفاده از ظرفیت های مردمی استان سمنان در تبلیغ فرهنگ دینی