مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:552021-01-19اقتصادي

لزوم استفاده از مرغ کشتارگاهی در شهرستان کوهدشت


معاون بهبود تولیدات سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: درحالی که مرغ کشتارگاهی به میزان کافی در کوهدشت موجود است، اما مردم ترجیح می دهند از مرغ زنده استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر نجیب زاده روز سه شنبه در سخنانی در خصوص مصرف مرغ زنده در کوهدشت اظهار داشت: یکی از نکاتی که مردم باید به آن توجه کنند مصرف گوشت مرغ در قالب ظرفیت کشتارگاهی است، یعنی مرغ بسته بندی که نظارت بهداشتی را طی کرده باشد، اما در شهرستان کوهدشت مردم ترجیح می دهند از مرغ زنده استفاده کنند.

وی افزود: در حالی مردم کوهدشت از مرغ زنده استفاده می کنند که مرغ کشتارگاهی متناسب با مصرف شهرستان وجود دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تاکید کرد: شورای شهر، اداره دامپزشکی، فرمانداری و مهم تر از همه خود مردم باید همکاری کنند تا موضوع کشتار ساماندهی شود تا مرغ بسته بندی شده در اختیار مردم قرار بگیرد.

نجیب زاده گفت: با توجه به اینکه یک واحد کشتارگاهی صنعتی طیور در کوهدشت وجود دارد، این آمادگی را داریم تا با همکاری دستگاه های ذیربط مرغ کشتار شده در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه درمجموع 80 واحد مرغ گوشتی با ظرفیت یک میلیون و 750 هزار تن در کوهدشت وجود دارد، افزود: این شهرستان 15 درصد از تولید گوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از مرغ کشتارگاهی در شهرستان کوهدشت

لزوم استفاده از مرغ کشتارگاهی در شهرستان کوهدشت