مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:552021-01-19سياسي

وظیفه امام جماعت فقط مسجدداری نیست


ما باید برای تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب و تحقق تمدن اسلامی باید طالب آن باشیم و برای رسیدن به این هدف باید دائم بین مبانی و اجرا در حرکت باشیم تا بتوانیم راهکار صحیح را برای تحقق تمدن اسلامی را پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، در جمع هم سنگران این بنیاد با اشاره به آیه 25 سوره حدید گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: به راستی که پیامبرانمان را همراه با پدیده های روشنگر فرستادیم و همراه آنان کتاب آسمانی و سنجه فرو فرستادیم، تا مردم به دادگری برخیزند .

امام محله باید مردم را آماده قیام برای خدا کنند وی ادامه داد: فلسفه رسالت و کتاب الهی قیام مردم برای خداست؛ با توجه به حدیث إِنَّ الْعُلَمَاءَ وَرَثَهُ الْأَنْبِیَاء و با توجه به اینکه امام محله ما راه انبیاء را می روند اهداف آن ها باید لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ باشد یعنی مردم را برای قیام برای خدا آماده کنند.

میرمحمدیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال 1374 در مدرسه فیضیه قم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر من بپرسید به دنبال چه هستید خواهم گفت به دنبال ایجاد تمدن بزرگ و جدید اسلامی هستم  و این سؤال را مطرح کردند که چه کسی باید تمدن اسلامی را ایجاد کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه امام جماعت فقط مسجدداری نیست

وظیفه امام جماعت فقط مسجدداری نیست