مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:452021-01-19سياسي

پیشنهاد ایران به افغانستان برای اتصال خط آهن خواف-هرات به مزارشریف


وزیر راه و شهرسازیبا بیان اینکه امیدواریم خط آهن خواف-هرات به مزارشریف متصل شود، گفت: ما به افغانستان گفتیم با چه شرایطی می توان با سازماندهی قدرتمند پروژه را اجرا کرد و به قندهار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس محمد اسلامی امروز در مراسم آغاز دوره آموزشی راه آهن ایران برای فراگیران افغانستانی اظهار داشت: صلح و امنیت کشورهای منطقه و همسایه در واقع صلح و امنیت ایران است.

وی تاکید کرد: هرگونه خلل در پیرامون ما برای همه ما است و همزمان پیشرفت کشورهای همسایه با توسعه و پیشرفت ایران گره خورده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از سیاست های پایدار ایران این است که صلح پایدار در منطقه وجود داشته باشد و دست بیگانگان از دخالت در سرنوشت ملت ها کوتاه شود و کشورها خود سرنوشت خود را بدون دخالت بیگانگان تعیین کند.

اسلامی بیان کرد: توسعه و پیشرفت برای بهبود کیفیت زندگی مردم ضروری است، ما همواره آماده کمک و پشتیبانی از ملت افغانستان بوده و هستیم تا یک هم پیوندی فرهنگی و تاریخی در همه سرفصل ها متجلی شود و به جهان نشان دهیم ملت های هم فرهنگ می توانند با ثروت های انسانی و ذخایر خدادادی کشور خود را در ریل توسعه قرار دهند.

وی تاکید کرد: امیدواریم فراگیران افغانستانی از این فرصت به خوبی استفاده کنند و آینده سازان صنعت راه آهن افغانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایران به افغانستان برای اتصال خط آهن خواف-هرات به مزارشریف

پیشنهاد ایران به افغانستان برای اتصال خط آهن خواف-هرات به مزارشریف