مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:452021-01-19اقتصادي

سهم یک درصدی برق صادراتی از مصرف گاز/منابع گاز نامتناهی نیست


گاز مصرفی برای تولید برقی که بر اساس تعهدات ایران باید صادر شود و به عنوان وظیفه لازم است به این تعهدات و برای حفظ بازارهای صادراتی خود پایبند ماند، - کمتر از یک درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان، روز سه شنبه در آیین بهره برداری از 6 پروژه صنعت برق استان های یزد و کرمان با اعتبار 240 میلیارد تومان، همزمان با هفته سی و هفتم پویش #هرهفته الف ب_ایران گفت: امید است تا پایان سال مطابق برنامه، 46 پروژه باقی مانده که تعداد قابل توجهی از اینها ساز و کاری هستند، با تلاش و فعالیت شرکت های مادر تخصصی که مسئولیت مهمی در تکمیل این طرح ها دارند افتتاح و کشور، مردم، صنایع و فعالان اقتصادی از ثمره آن بهره مند شوند.

وی به مسئله اصلاح الگوی مصرف اشاره کرد و گفت: هر چند دیر اما این موضوع، کم کم وارد ادبیات فعالیت های مدیریتی می شود که لازم است به این مسئله حائز اهمیت توجه داشته باشیم.

در وهله نخست، خودمان، همکارانمان، سازمان دولت و بعد نیز مصرف کنندگان و مردم را به روش های مختلف نسبت به جزییات این مسئله آگاه کنیم که طرح های توسعه و عمران در کشور و آسایش و امنیت خاطر مردم و توسعه پایدار، مجموعه اینها وابسته به اصلاح مصرف مجموعه منابع و در صدر آنها زیست محیطی است که آب و انرژی در این زمینه جایگاه ویژه و مهمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم یک درصدی برق صادراتی از مصرف گاز/منابع گاز نامتناهی نیست

سهم یک درصدی برق صادراتی از مصرف گاز/منابع گاز نامتناهی نیست