مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:352021-01-19سياسي

اجرای بیش از 25 برنامه فرهنگی هم زمان با دهه فجر در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اجرای بیش از 25 برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای هم زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد حسین فتایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: هم زمانی چهل و دومین جشن انقلاب با چهل سالگی دفاع مقدس فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت است که بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین می کند.

وی تصریح کرد: مسئولیت دو کمیته فرهنگی هنری و ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد استانی دهه فجر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در همین راستا بیش از 25 برنامه تخصصی جهت اجرا در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طراحی شده که بستر اجرای بخش عمده ای از آنها فضای مجازی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: تهیه و تولید شماره جدید مجله فرهنگی هنری دیاری به مناسبت دهه فجر با رویکرد برنامه شاد و متنوع توسط هنرمندان، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل، رونمایی از کتب منتشرشده سال جاری به ویژه کتب دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در همه شهرستان ها، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، پویش استانی ریحان و زندگی با محوریت تبیین هویت خانواده و استفاده از ظرفیت نشریات محلی استان در جهت تولید محتوای متناسب ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 25 برنامه فرهنگی هم زمان با دهه فجر در لرستان

اجرای بیش از 25 برنامه فرهنگی هم زمان با دهه فجر در لرستان