مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:352021-01-19پزشكي

تامین نیروی تخصصی بخش درمان تامین اجتماعی به زودی مرتفع می شود


تفاهم نامه ای که بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و درمان منعقد شده است، نیروهای تخصصی مراکز درمانی با حضور نیروهای تعهد طرحی در بخش درمان تامین اجتماعی مرتفع خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان تفاهم نامه ای که بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و درمان منعقد شده است، نیروهای تخصصی مراکز درمانی با حضور نیروهای تعهد طرحی در بخش درمان تامین اجتماعی مرتفع خواهد شد.

دکتر امیرعباس منوچهری، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، رجبی مدیر کل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی و شیرمردی مشاور معاونت درمان،از مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، بازدید کردند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از استان های مهم و استرانژیک کشور است، گفت: در بازدید صورت گرفته از مراکز درمانی ملکی سازمان مشکلات حوزه درمان تامین اجتماعی هرمزگان بررسی می گردد که با توجه به مشکلات باید توجه بیشتری در بخش درمان به این استان شود.

منوچهری با اشاره به اینکه مشکلات در بخش درمان در همه کشور تقریبا مشابهه یکدیگر است، اظهار کرد: برای هر استان باید با توجه به مشکلات موجودش برنامه ریزی شود، به طوری که یکی از مشکلات واحد همه مراکز چه در بخش تامین اجتماعی و سایر بخش های درمانی کشور عدم دسترسی عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیروی تخصصی بخش درمان تامین اجتماعی به زودی مرتفع می شود

تامین نیروی تخصصی بخش درمان تامین اجتماعی به زودی مرتفع می شود