مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:302021-01-19ورزشي

قهرمان المپیک گرفتار غول بیکاری/دارنده مدال طلا محتاج نان شب!


داوود خیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه شخصیت محسن منوچهری، قهرمان کشتی ناشنوایان جهان اظهار کرد: محسن منوچهری، یکی از کشتی گیر های خوش اخلاق و متین کشور است.

دبیر هیأت ورزش های ناشنوایان استان زنجان در مورد افتخارات کشتی گیر زنجانی گفت: محسن منوچهری سه دوره در المپیک حضور داشته و یک طلا، یک نقره و یک برنز و دو دوره نیز قهرمان جهان شده است.

وی با اشاره به قهرمانی های کسب شده توسط محسن منوچهری برای کشورمان تصریح کرد: این کشتی گیر زنجانی با همه افتخارات و قهرمانی هایی که کسب کرده در حال حاضر در شرایط سخت زندگی می کند و در حال حاضر بیکار است.

خیری با اشاره به اینکه محسن منوچهری 35 ساله، دو فرزند 5 ساله دارد، تصریح کرد: منوچهری با وجود دو فرزند هنوز مستاجر است و در این وضعیت کرونایی و شرایط زندگی و با وجود نیازهای فرزندانش بیکار است.

دبیر هیأت ورزش های ناشنوایان استان زنجان ادامه داد: بیکاری منوچهری در درجه اول مایه تاسف برای تربیت بدنی است که قهرمان دو دوره جهان بیکار است و در معاش زندگی خود نیز دچار مشکل شده است.

وی با اشاره به این موضوع که تربیت بدنی مبلغی حدود یک میلیون تومان را در اختیار منوچهری می گذارد، افزود: این مبلغ در این شرایط مانند چسب زخم است و باید تلاش کنند که این مشکل را از ریشه حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان المپیک گرفتار غول بیکاری/دارنده مدال طلا محتاج نان شب!

قهرمان المپیک گرفتار غول بیکاری/دارنده مدال طلا محتاج نان شب!