مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:302021-01-19اقتصادي

تحویل بیش از 2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان مرکزی


از ابتدای اجرای طرح نهضت مسکن (از سال 89 تاکنون) 2 هزار و 280 واحد مسکونی به خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول و بیشتر و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تحویل شده است.

- زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نهضت مسکن (از سال 89 تاکنون) 2 هزار و 280 واحد مسکونی به خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول و بیشتر و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی تحویل شده است.

وی افزود: به منظور تأمین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و بیشتر در سطح استان از کمک بلاعوض 300 میلیون ریالی و اخیراً این مبلغ به 1400 میلیون ریال در شهر و 850 میلیون ریال در روستا از محل اعتبارات دستگاه های همکار تفاهم نامه تأمین مسکن خانواده های دو عضو معلول مساعدت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: مسکن تحویل داده شده در دو قالب پروژه های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و خود مالکی به افراد واگذار می شود؛ هم اکنون 250 خانواده دو معلول و بالاتر تحت پوشش این نهاد، فاقد مسکن هستند که به علت نداشتن زمین قادر به احداث مسکن نیستند.

امینی، گروه های مورد توجه بهزیستی برای داشتن مسکن را شامل، معلولان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تحت تکفل، معلولان مجرد بالای 20 سال، زنان و دختران خودسرپرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بیش از 2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان مرکزی

تحویل بیش از 2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان مرکزی