مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:252021-01-19سياسي

تکمیل زیرساخت های مهران برای اربعین سال آینده ضروری است


نواقص زیرساختی در محورهای مواصلاتی به شهر مهران و پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی رفع و بسترهای مناسب برای برگزاری کنگره عظیم اربعین در سال آینده فراهم شود.

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نواقص زیرساختی در محورهای مواصلاتی به شهر مهران و پایانه مرزی شهید "قاسم سلیمانی" رفع و بسترهای مناسب برای برگزاری کنگره عظیم اربعین در سال آینده فراهم شود.

سرهنگ دلاور القاصی مهر در جلسه برنامه ریزی و پیگیری قرارگاه اربعین اظهار کرد: انتظامی استان ایلام ،در صورت از بین رفتن بیماری منحوس کرونا از آمادگی ویژه و صد در صدی برای برگزاری کنگره عظیم اربعین برخوردار است.

وی با بیان اینکه ارتقاء رضایتمندی زائران از اهداف ایجاد تحول در ماموریت های پلیس در ابعین سال آینده است، افزود: اجرای موفق هر ماموریتی نیازمند وجود زیر ساخت های مناسب و مرتبط با آن است و امیدواریم در فرصت باقی مانده تا اربعین سال آینده با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه مسئولان، کاستی ها در استان ایلام به ویژه شهرستان مهران رفع شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به ترافیک سنگین و گره های ترافیکی در بعضی از نقاط محور مواصلاتی ایلام به مهران در اربعین سال های گذشته ،ادامه داد: تکمیل و بهره برداری پروژه های در دست اقدام و نیمه کاره ای مانند کنار گذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های مهران برای اربعین سال آینده ضروری است

تکمیل زیرساخت های مهران برای اربعین سال آینده ضروری است