مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:252021-01-19اقتصادي

چه زمانی برای خرید گوشی مناسب است؟


به گفته رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی تهران، با توجه به کاهش قیمت ارز و آینده نامعلوم این بازار، این روزها زمان خوبی برای خرید گوشی است.

- به گفته رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی تهران، با توجه به کاهش قیمت ارز و آینده نامعلوم این بازار، این روزها زمان خوبی برای خرید گوشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها روند قیمتی دلار رو به کاهش گذاشته و برخلاف زمانی که شاهد افزایش روزبه روز و حتی ساعت به ساعت قیمت دلار بودیم که تاثیرش را به صورت مستقیم بر کالایی مانند تلفن همراه که عمدتا وارد کشور می شود، می گذاشت و این کالا را با افزایش دو تا سه برابری هم روبه رو کرده بود، اکنون به گفته تحلیلگران، با ایجاد ثبات نسبی در بازار ارز، نه تنها بازار موبایل هم به آرامش تقریبی دست یافته، بلکه حتی شاهد کاهش قیمت در این بازار هم بودیم.

نرخ ارز در بازار آزاد در مهر ماه امسال از 32 هزار تومان گذشت، اما در روزهای گذشته نرخ ارز و طلا روندی رو به کاهش را دنبال کرده و تا جایی که اکنون در کانال 21 هزار تومان قرار دارد.

همچنین به نظر می رسد هرچه به زمان تحلیف جو بایدن - رییس جمهوری آمریکا نزدیک می شویم و حتی پس از آن با قیمت گذاری های دستوری هم حداقل تا مدت کوتاهی، قیمت دلار جهش های گذشته را نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی برای خرید گوشی مناسب است؟

چه زمانی برای خرید گوشی مناسب است؟