مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:252021-01-19اقتصادي

انتقاد سخنگوی دولت از تبدیل لایحه بودجه به طرح مجلس


ربیعی در ادامه با بیان اینکه همچنین بخشی از دستاودرهای دولت در صنعت پالایش و صنعت گاز در هفته های گذشته رونمایی شد، افزود : توسعه گاز رسانی در کشور، افزایش تولید گاز طبیعی در پارس جنوبی و تکیه بر توان داخل را در دستور کار خود قرار داد و اکنون شاهد روند رو به رشدی در این حوزه ها است.

هم اکنون 98 درصد جمعیت خانوار شهریور 82 درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره مند هستند و 24 استان کشور، استان سبز گازرسانی محسوب میشود که این تعداد تا پایان امسال به 28 استان می رسد و 95 جمعیت کشور از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: تعداد شهرهای گازرسانی شده در سال 92، (هزار و پنجاه و یک) 1051 شهر بود که این تعداد تا پایان امسال به (هزار و دویست و دوازده) 1212 شهر می رسد.

تعداد روستاهای گازرسانی شده هم از سال 92 تاکنون افزایش بیش از دو برابری داشته و از 14 هزار روستا، اکنون به 32219 روستا گازرسانی شده رسیده است و این تعداد تا پایان دولت دوازدهم به 35 هزار روستا می رسد.

ربیعی با بیان اینکه تولید گاز در کشور نیز با شتاب قابل توجهی افزایش یافته تا جایی که تولید گاز شیرین ایران اکنون به روزانه 900 میلیون متر مکعب رسیده که به دلیل افزایش 2.

5 برابری تولید گاز در پارس جنوبی از سال 92 تاکنون بوده است، گفت: خطوط انتقال گاز کشور هم با تکیه بر توان داخلی و نیروهای متخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سخنگوی دولت از تبدیل لایحه بودجه به طرح مجلس

انتقاد سخنگوی دولت از تبدیل لایحه بودجه به طرح مجلس