مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:202021-01-19سياسي

نایب رییس مجلس: در ایران اسلامی هیچ تفاوتی بین اقوام وجود ندارد


علی نیکزاد با اشاره به موضوع مطرح شده درباره موضوع توهین به اقوام کرد در صدا و سیما گفت: در کشور ایران اسلامی بین اقوام هیچ تفاوتی وجود ندارد و کردهای باغیرت افتخار ایران و اسلام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 30 دی) مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع مطرح شده در خصوص توهین به مردم کرد در صدا و سیما و فیلمی که در این باره در فضای مجازی پخش شده است گفت: کردهای باغیرت افتخار ملت ایران هستند.

وی افزود: در مورد بحثی که آقای محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس در نطق خود اعلام کردند از طرف صدا و سیما با من تماس گرفته شد و گفتند که این کلیپ مربوط به 2 سال پیش است.

نایب رییس مجلس تاکید کرد: در کشور ایران اسلامی بین اقوام هیچ تفاوتی وجود ندارد و کردهای باغیرت افتخار ایران و اسلام هستند.

  نیکزاد با تاکید بر اینکه اینکه بگوییم یکی از اقوام مورد ظلم واقع شده، حرف درستی نیست افزود: مجلس به احترام نمایندگان کرد بزرگوار واکنش نشان داد و صدا و سیما هم به ما گزارش داد که این کلیپ مربوط به دو سال پیش است و همه اقوام با هم برادر و برابر هستند.

  انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: در ایران اسلامی هیچ تفاوتی بین اقوام وجود ندارد

نایب رییس مجلس: در ایران اسلامی هیچ تفاوتی بین اقوام وجود ندارد