مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:202021-01-19سياسي

طلاییه داران سلامت برای پیشگیری از گسترش «کرونا» فعالیت می کنند


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: با توجه به وجود شهدای سلامت جان هایی که نثار سلامتی مردم شد طلاییه داران سلامت برای پیشگیری از گسترش «کرونا» فعالیت می کنند.

- مشهد - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: با توجه به وجود شهدای سلامت جان هایی که نثار سلامتی مردم شد طلاییه داران سلامت برای پیشگیری از گسترش کرونا فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر، افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر انجام نشود اشرار بر ما مسلط خواهند شد.

افراسیابی با اشاره به گسترش کووید 19 گفت: با توجه به شرایط موجود و جان هایی که نثار سلامت مردم شد ما نیز حضور معناداری در این زمینه داشتیم.

وی همچنین به حضور ستاد امر به معروف در مباحث اقتصادی اشاره و بیان کرد: شعار ما در امر به معروف توجه به یکدیگر و توجه به نیاز دیگران در این دوران پیگیری و در دستور کار قرار گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ورود به بحث گران فروشی و احتکار اشاره و تاکید کرد: در ستاد امر به معروف در قانون 16 تعیین الگوهای رفتاری مطرح است که ما به دنبال مردمی کردن امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

وی گفت: باید شرایط به گونه ای باشد که مردم نسبت به آنچه در اطرافشان می گذرد بی تفاوت نباشند چرا که ما به عنوان اعضای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاییه داران سلامت برای پیشگیری از گسترش «کرونا» فعالیت می کنند

طلاییه داران سلامت برای پیشگیری از گسترش «کرونا» فعالیت می کنند