مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:202021-01-19اقتصادي

راه اندازی «سه شنبه های ریلی خاورمیانه» با همکاری کشورهای منطقه


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هر سه شنبه در شرکت راه آهن برنامه «سه شنبه های ریلی با طعم فناوری» به صورت زنده برگزار می شود، گفت: با همکاری کشورهای منطقه به زودی «سه شنبه های ریلی خاورمیانه» را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دهمین رویداد سه شنبه های ریلی با طعم فناوری، امروز سه شنبه 99/10/30 با موضوعات، نوآوری در بازسازی شولدر های آسیب دیده پابند پاندرول ، ارتقای ایمنی در گذرگاه های همسطح کارگروه تخصصی بهره وری و فناوری تولید داخل توربو شارژر لکوموتیو در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت راه آهن بیان کرد: سامانه مدیریت استعدادها برای ارتقاء و تبدیل وضعیت و شناسایی استعدادها و شایسته گزینی است.

سعید رسولی بیان کرد: تا پایان سال تعداد محدودی مجوز تبدیل وضعیت از قرارداد شرکتی به کار معین اخذ می کنیم و با شناسایی افراد شایسته تر در این مرحله از کارکنان و همکاران شرکت های طرف قرارداد راه آهن به قرارداد معین تبدیل می شوند.

مدیرعامل شرکت راه آهن بیان کرد: از ابتدای سال 98 تا پایان 98 تعداد 957 نفر قرارداد آنها اصلاح و تجمیع شد.

وی بیان کرد: مرکز جهادی پیشرفت راه آهن در 22 تیرماه امسال افتتاح شد، سال 98 فهرست مسائل و مشکلات در این بخش بررسی و احصا و 176 مسئله استخراج شد و موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «سه شنبه های ریلی خاورمیانه» با همکاری کشورهای منطقه

راه اندازی «سه شنبه های ریلی خاورمیانه» با همکاری کشورهای منطقه