مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:152021-01-19سياسي

آخرین وضعیت زیرساخت های اربعین در مهران/ تقویت 5 مسیر منتهی به مرز


معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به آخرین وضعیت زیرساخت های اربعین در مهران، گفت: پنج مسیر منتهی به مرز مهران تقویت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدکرمی صبح سه شنبه در جلسه جلسه برنامه ریزی و پیگیری قرارگاه اربعین مهران با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، اظهار کرد: با همکاری و مشارکت تمامی دستگاه های دخیل و برنامه ریز، در سال های قبل مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاکنون به خوبی برگزار شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اربعین حسینی پیش رو، افزود: احداث سایه بان در مسیر های منتهی به پایانه مرزی، جداسازی ورودی و خروجی پایانه برکت، احداث کنارگذر غربی مهران از اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه در مسیرهای مواصلاتی، پنج مسیر منتهی به مرز مهران در استان وجود دارد، تصریح کرد: ارتقای مشخصات فنی راه ها، 4بانده شدن جاده ها، جداسازی راه ها به طول 45 کیلومتر و ایمن سازی مسیر های منتهی به پایانه مرزی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به زائران است.

وی با بیان اینکه در ورودی شهر مهران، پارکینگ اربعین و پایانه برکت، 2 کانون جمعیتی بزرگ هستند، ادامه داد: خوشبختانه کنارگذر غربی و زیر گذر آن به بهره برداری رسیده وکارهای تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت زیرساخت های اربعین در مهران/ تقویت 5 مسیر منتهی به مرز

آخرین وضعیت زیرساخت های اربعین در مهران/ تقویت 5 مسیر منتهی به مرز