مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:152021-01-19سياسي

شرایط برای حمایت مالی از مجموعه های فرهنگی دشوار است


به لحاظ شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه شاید نتوان به خوبی شاهد حمایت مالی از مجموعه های فرهنگی بود اما با این حال بازهم سعی شده تا حمایت ها متوقف نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، درباره تشکل های مردمی و فرهنگی فعال در سطح کشور و استان سمنان، بیان کرد: اساس کار فرهنگی از ابتدای انقلاب و حتی توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت از تشکل های مردمی فعال در حوزه فرهنگی بوده است.

وی با بیان اینکه شاید در سال های اخیر کمی از این راه فاصله گرفته ایم، بیان کرد: برخی نهادهای دولتی به جای تسریع و تسهیلگری متأسفانه در سال های اخیر تصدی گری کردند و به جای حمایت، سیاستگذاری و نظارت، خودشان راساً وارد حوزه اقدامات فرهنگی شدند که این رویه می بایست اصلاح شود تا مدار اصلی خود را بازیابد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بخشی از رویه حمایت های مؤثر از تشکل های مردمی، مالی است و دیگر بخش های آن حقوقی، قانونی و … هستند اما از آنجا که شرایط اقتصادی کشور دچار مشکل است، عمدتاً حمایت را فقط از لحاظ مالی می بینیم و این در حالی است که کشور از لحاظ بودجه ای شرایط دشواری دارد و شاید نتوان آنطور که باید از تشکل های مردمی و فرهنگی حمایت مالی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای حمایت مالی از مجموعه های فرهنگی دشوار است

شرایط برای حمایت مالی از مجموعه های فرهنگی دشوار است