مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:152021-01-19ورزشي

جزییات برگزاری مسابقات تیراندازی دانشجویان/ اعزام نفرات برتر به یونیورسیاد


مسابقات تیراندازی دانشجویان در دو رشته تفنگ و تپانچه از 30 دی تا 25 اسفند سال جاری برگزار و نفرات برتر به یونیورسیاد دانشجویان جهان 2021 چین اعزام می شوند.

- مسابقات تیراندازی دانشجویان در دو رشته تفنگ و تپانچه از 30 دی تا 25 اسفند سال جاری برگزار و نفرات برتر به یونیورسیاد دانشجویان جهان 2021 چین اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه سی و یکمین دوره بازی های تابستانی دانشجویان جهان تابستان سال آینده در کشور چین برگزار می شود و با توجه به اعزام تیم تیراندازی دانشجویان دختر و پسر در دو ماده تفنگ و تپانچه، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به فدارسیون تیراندازی اعلام کرده به منظور گزینش نفرات برتر و بهره گیری مطلوب از ظرفیت های موجود دانشجویان نخبه ورزشی در استان ها، بخش های مختلف، حضور کیفی و مقتدرانه در این دوره از رقابت ها، برابر هماهنگی های به عمل آمده اقدام شود.

همچنین تاکید شده است تا ترتیبی اتخاذ شود که با توجه به شرایط موجود و با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به برگزاری مسابقات انتخابی استان ها برابر شرایط از تاریخ 30 دی تا 25 اسفند سال جاری اقدام و نتیجه به فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اعلام شود.

ضمن اینکه مسابقه انتخابی برای گزینش تیم ملی تیراندازی دانشجویان اواخر فروردین در محل سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مسابقات تیراندازی دانشجویان/ اعزام نفرات برتر به یونیورسیاد

جزییات برگزاری مسابقات تیراندازی دانشجویان/ اعزام نفرات برتر به یونیورسیاد