مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:102021-01-19اقتصادي

وقتی «طلا» از سکه می افتد


رییس اتحادیه طلا و جواهر قزوین گفت: طلا از یک میلیون و 500 هزار تومان به 900 هزار تومان رسیده و طلافروشان طلا را به قیمت روز می فروشند هرچند که قیمت کاهش پیدا کرده باشد، - ایسنا/قزوین رییس اتحادیه طلا و جواهر قزوین گفت: طلا از یک میلیون و 500 هزار تومان به 900 هزار تومان رسیده و طلافروشان طلا را به قیمت روز می فروشند هرچند که قیمت کاهش پیدا کرده باشد، اما در سایر صنوف و واحدهای تولیدی چنین اتفاقی را شاهد نیستیم و با کاهش قیمت دلار قیمت سایر اجناس کاهش پیدا نمی کند.

محمد فرج زاده ها در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خرید و فروش طلا همیشه وجود دارد و هیچ گاه راکد نمی‎شود؛ با توجه به نوسان قیمت طلا مردم خریدار و یا فروشنده هستند و الان با توجه به سیر نزولی قیمت طلا اغلب مردم فروشنده هستند.

وی ادامه داد: در سطح استان قزوین 286 واحد عضو اتحادیه طلا و جواهر استان هستند؛ بازار نمی تواند در خصوص قیمت طلا تصمیم بگیرد و نمی دانیم آینده بازار طلا چه خواهد بود اما اگر دولت دلار را کاهش دهد و این روند ادامه پیدا کند نویدبخش خبرهای خوبی خواهد بود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر قزوین بیان کرد: پیش بینی می کنیم دولت کاهش قیمت دلار را در صرافی های ملی ادامه دهد؛ کسبه راضی به افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی نیستند و می خواهیم ارزش پول کشور حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «طلا» از سکه می افتد

وقتی «طلا» از سکه می افتد