مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:102021-01-19اقتصادي

آمادگی بخش خصوصی ایران برای اجرای پروژه های عمرانی در جمهوری آذربایجان


وزیر اقتصاد از اعلام آمادگی بخش خصوصی ایران توافق بر سر نحوه مشارکت بخش خصوصی ایران برای اجرای پروژه های عمرانی در جمهوری آذربایجان خبر داد.

- وزیر اقتصاد از اعلام آمادگی بخش خصوصی ایران توافق بر سر نحوه مشارکت بخش خصوصی ایران برای اجرای پروژه های عمرانی در جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان امروز در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و سند توسعه همکاری های دو جانبه اقتصادی ایران و آذربایجان به امضای وزیر اقتصاد کشورمان و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان به عنوان روسای کمیسیون های اقتصادی طرفین رسید.

وزیر امور اقتصاد کشورمان در این اجلاس با اشاره به توانمندی های کم نظیر شرکت های ایرانی در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی اظهار کرد: شرکت های پیمانکاری ایرانی، پروژه های مختلفی را در زمینه های ساختمان، ساخت سد و نیروگاه، ساخت پالایشگاه، راه سازی ، پل سازی و سایر زمینه ها در سراسر جهان با موفقیت اجرا کرده اند و اکنون نیز این شرکت ها از آمادگی کامل، جهت همکاری با جمهوری آذربایجان برخوردار هستند.

طبق اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران فرهاد دژپسند، اهتمام وزارتخانه ها و دستگاه های دو طرف در طراحی و تدوین سند اجلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بخش خصوصی ایران برای اجرای پروژه های عمرانی در جمهوری آذربایجان

آمادگی بخش خصوصی ایران برای اجرای پروژه های عمرانی در جمهوری آذربایجان