موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:052021-01-19اقتصادي

فن های ساخت ایران به یاری تهویه هوای تونل های مترو می آید


یک شرکت دانش بنیان فن های مترو را به تولید رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، فن های محوری برگشت پذیر دود دو جهته، با تلاش یک شرکت دانش بنیان تولید شد تا تهویه هوا در تونل های مترو با این فناوری بهینه تر شود.

مجموعه ای دانش بنیان با به کارگیری فناوری های بومی، بازار واردات محصولات کاربردی در ایستگاه های مترو را کساد کرده و با تولید تجهیزات ایران ساخت و با تکیه به توان دانشی متخصصان داخلی به حوزه طراحی و ساخت این تجهیزات ورود کرده است.

به گفته رضا ناظریه مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، فن های محوری برگشت پذیر دود دو جهته از جمله محصولات دانش بنیان این شرکت است که با طراحی خاص و ویژه در تهویه تونل ها و ایستگاه های خطوط مترو کاربردی است.

همه اجزای این تهویه ها ساخت داخل است و ساختار آن هم متناسب با مترو طراحی شده است.

این تجهیزات، تهویه مناسبی برای خطوط مترو ایجاد کرده است.

این فعال فناور ادامه داد: در ایستگاه های مترو برای تهویه هوا، خنک کردن و رفع هوای دم کرده و آلوده و تأمین هوای تازه برای مسافران در حالت اضطراری از هواسازها و هواکش ها استفاده می شود.

سیستم تهویه مکانیکی مترو شرایط محیطی در ایستگاه ها و تونل ها را در دما و رطوبت مناسب حفظ و هوای تازه و مناسب برای مسافرن تأمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فن های ساخت ایران به یاری تهویه هوای تونل های مترو می آید

فن های ساخت ایران به یاری تهویه هوای تونل های مترو می آید