مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:052021-01-19اقتصادي

شلوغی پیشخوان ها درکرونا قرمز مازندران


فراخوان بدون برنامه ریزی شده دولت برای ثبت در سامانه سجام سهام عدالت بسیاری از مازندرانی ها را به دفاتر پیشخوان کشاند در روزهای که کرونا قرمز بودن وضعیت کرونا در مازندران ورد زبان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روند رو به رشد بیماری کرونا در مازندران این استان را وارد پیک سوم کرونایی کرده است، فاکتورهای متعددی برای ابتلای مردم شمال کشور به کرونا صادر شده است و حتی برخی از متولیان سطح ملی کشور نسبت به برداشت مرکبات حساس شده و توپ کم کاری خویش را در زمین برداشت کنندگان مرکبات انداخته اند.

همزمان با وضعیت قرمز کرونایی مازندران، ایجاد محدودیت های ترافیکی رفت و آمد بین شهری اعمال شد اما متولیان امر نتوانستند از حجم انبوه مسافران به استان های شمالی کشور بنا به هر دلیلی بکاهند.

تعطیلی بازار یکی از راهکاری است که این روزها در استان مورد انتقاد این قشر است اما با فراخوان دولت مبنی بر ثبت نام در سامانه سجام شاهد ازدحام متقاضیان در مراکز پیشخوان مازندران هستیم.

با وجود اینکه گفته می شود ثبت نام در سامانه سجام به صورت اینترنتی امکان پذیر است اما برای گزینه احراز هویت حتما باید مراجعه به دفاتر پیشخوان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلوغی پیشخوان ها درکرونا قرمز مازندران

شلوغی پیشخوان ها درکرونا قرمز مازندران