مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:452021-01-19اقتصادي

سهامداران به سودآوری شرکت ها توجه کنند/ توزیع 60 تومان به ازای هر سهم امین


مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه امین در مجمع این شرکت با بیان اینکه سهامداران به سودآوری هر شرکت توجه کنند، گفت: شرکت تأمین سرمایه امین به زودی 57 درصد افزایش سرمایه می دهد و به ازای هر سهم 60 تومان توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اولین مجمع عمومی سالانه شرکت تأمین سرمایه امین، امروز با حضور اکثریت سهامداران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل این شرکت برگزار شد.

در این مجمع بعد از ارائه گزارش حسابرسی شده به هیأت مدیره، سلمان خادم المله گفت: سهامداران در هر شرکت به سودآوری آن شرکت توجه داشته باشند و فقط قیمت سهام مدنظر نباشد، چون قیمت سهام در بازار براساس عرضه و تقاضا تعیین می شود که در این زمینه شرکت تأمین سرمایه امین، میزان سود خود را از 100 میلیارد تومان به 420 میلیارد تومان افزایش داد و این مقدار سود برای سال آینده هم بهتر خواهد شد.

  وی گفت: برای سال مالی منتهی به 31 شهریور 99 میزان سود به دست آمده به ازای هر سهم 100 تومان بوده است که با تصویب هیأت مدیره، بخشی از این سود برای افزایش سرمایه درنظر گرفته شده و بخشی نیز بین سهامداران توزیع می شود که به ازای هر سهم 60 تومان سود می پردازیم.

حق حضور اعضای هیأت مدیره غیرموظف نیز از 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامداران به سودآوری شرکت ها توجه کنند/ توزیع 60 تومان به ازای هر سهم امین

سهامداران به سودآوری شرکت ها توجه کنند/ توزیع 60 تومان به ازای هر سهم امین