مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:452021-01-19اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی/ ابر و باد و کولاک در راه است


طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی از فردا، پنجشنبه خراسان رضوی تحت تأثیر سامانه ای ناپایدار قرار خواهد گرفت که ضمن بارش باران و برف و وزش باد شدید، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ساعتی پیش با صدور اطلاعیه ای نسبت به وضعیت جوی هشدار نارنجی داد.

طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی از فردا، پنجشنبه خراسان رضوی تحت تأثیر سامانه ای ناپایدار قرار خواهد گرفت که ضمن بارش باران و برف و وزش باد شدید، کاهش محسوس دما را نیز به دنبال خواهد داشت.

توصیف ناپایداری مورد انتظار در این گزارش، شامل کاهش قابل ملاحظه دما( در مناطق سردسیر حداقل دما کمتر از 10 درجه سلسیوس زیر صفر )، وزش باد شدید و بارش باران و برف با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ به ویژه در نیمه شمالی خراسان رضوی است.

بر این اساس، مخاطرات پیش بینی شده شامل کاهش شدید دما ( دمای روزانه 12 تا 15 و دمای شبانه بین 8 تا 10 درجه سلسیوس نسبت به روز جاری ) و وزش باد شدید در بیشتر نقاط خراسان رضوی، همچنین بارش باران و برف، کولاک برف، تشکیل مه، کاهش دید و لغزندگی محورها و معابر بویژه در نیمه شمالی استان است.

بارش و وزش باد شدید به تناوب تا اوایل وقت شنبه هفته آتی 99/11/04 و ماندگاری هوای سرد تا اواسط هفته آینده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی/ ابر و باد و کولاک در راه است

هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی/ ابر و باد و کولاک در راه است