مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:452021-01-19سياسي

آوایی: راه حل مشکلات کشور را نباید در خارج از مرزها جستجو کرد


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سیاست خارجی به عنوان یکی از ابزارهای رفع موانع موثر است، گفت: با این حال نباید راه حل مشکلات کشور را در خارج از مرزها و در انتخابات های خارجی جستجو کرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سیداحمد آوایی در نطق میان دستور خود در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه، 30 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز مردم ایران تحت تأثیر بحران اقتصادی هستند که بیش از تحریم های خارجی ناشی از انباشت سال ها سوءمدیریت و سیاست های غلط اقتصادی است، گفت: تأکید می کنم تنها راه نجات کشور تکیه بر توان داخلی و استعدادهای بی نظیر خدادادی و حل مشکل سوءمدیریت در کشور است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اگرچه استفاده از سیاست خارجی به عنوان یکی از ابزارهای رفع موانع، موثر است، اما نباید راه حل مشکلات کشور را در خارج از مرزها و در انتخابات های خارجی جستجو کرد.

وی ادامه داد: باید همه ارکان نظام در یک بسیج عمومی تلاش کنند تا گره هایی که به هر دلیل در امر تولید ایجاد شده است را باز کنند؛ گره هایی همچون مدیران ناکارآمد، ضوابط و قوانین دست و پاگیر، واردات بی رویه برخی اقلام که رونق تولید را به بیکاری، ناامنی، فقر و فساد تبدیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوایی: راه حل مشکلات کشور را نباید در خارج از مرزها جستجو کرد

آوایی: راه حل مشکلات کشور را نباید در خارج از مرزها جستجو کرد