مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:452021-01-19سياسي

انتقاد حجت نظری از نقش شهرداری در یک سریال و تصویر ارائه شده از کودکان کار


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از نقش شهرداری درتهیه یک سریال خانگی که تصویر کودکان کار را بد نشان می دهد، انتقاد کرد.

- عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از نقش شهرداری درتهیه یک سریال خانگی که تصویر کودکان کار را بد نشان می دهد، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر امروزم در مورد سیاست های مدیریت شهری در مواجهه با کار کودکان است، گفت: سال 2021 از سوی سازمان مل متحد با عنوان حذف کار کودک نامگذاری شده و حتما می دانید که فقر یکی از مهم ترین دلایل گرایش کودکان به کار است و در شرایطی که خانواده های این افراد در تنگناهای شدید معیشتی و اقتصادی قرار دارند، چاره ای جز کار برای این کودکان باقی نمی ماند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بی مسئولیتی و کم توجهی دستگاه های مسئول نیز در کنار عواملی مانند شیوع کرونا، رکود اقتصادی و عوامل دیگر منجر به تشدید این وضعیت و افزایش کار کودکان شده است، افزود: از سویی دیگر اما برخی از دستگاه ها برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت های قانونی و انسانی خود اقدام به نشان دادن چهره ای غلط از این کودکان کرده و آنها را عضو شبکه های مافیایی، دارای درآمدهای نجومی، تبعه کشورهای دیگر، دزد، بی خانواده و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حجت نظری از نقش شهرداری در یک سریال و تصویر ارائه شده از کودکان کار

انتقاد حجت نظری از نقش شهرداری در یک سریال و تصویر ارائه شده از کودکان کار