مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:452021-01-19سياسي

شناسایی 200 مدیر و کارمند متهم به فساد در قزوین


رییس کل دادگستری استان قزوین از شناسایی 200 مدیر متهم به فساد در قزوین خبر داد و گفت: برخورد با فساد در تمام سطوح مدیریتی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام نورالله قدرتی در نشست تبیین اهمیت افشاگری (سوت زنی) در سند تحول قوه قضاییه که ویژه رسانه و سمن ها در سالن شهید سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضا در مسیر تحقق عدالت با کسی تعارف ندارد و بر همین اساس برخوردهای متعددی با متخلفان صورت گرفته است.

وی افزود: این برخوردها مربوط به سطح خاصی نبوده و در مدت سه سال اخیر شاهد برخورد جدی با مدیران متعدد اعم از معاون استاندار تا کارمند دادگستری بوده ایم که برخی از آن ها نیز به عزل مدیر منجر شده است.

رییس کل دادگستری قزوین عنوان کرد: در حال حاضر حدود 200 مدیر و کارمند متهم به فساد هستند و در حال پیگیری اتهامات منصوب به آن ها هستیم.

وی ادامه داد: مردم همیشه گره گشای مشکلات بوده اند و هر جا که بر روی ظرفیت های مردمی سرمایه گذاری کرده ایم به خوبی نتایج قابل لمسی را نیز درک کرده ایم.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: در سند 7 بندی تحول قوه قضاییه که به تأیید مقام معظم رهبری نیز رسیده مردم نقش ویژه ای دارند و باید از ظرفیت مردم در تحقق این سند بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 200 مدیر و کارمند متهم به فساد در قزوین

شناسایی 200 مدیر و کارمند متهم به فساد در قزوین