مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:402021-01-19سياسي

امیرحسین قهرایی: دوربین مخفی آینه اجتماع است/ گفتم نه، این غول بزرگ مهربان است!


امیر حسین قهرایی، پدر دوربین مخفی ایران گفت: فعلا دوربین مخفی نمی سازم، چون آستانه تحمل مردم ما به خاطر کرونا و مسائل اقتصادی ناشی از آن پایین آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه خراسان با امیر حسین قهرایی، پدر دوربین مخفی ایران گفت وگویی داشته است که مهمترین بخش های آن در ادامه آمده است.

دوربین مخفی کمدی نیست، موقعیت اجتماعی است من اصولا از بچگی آدم شوخ طبعی بودم، البته من به دوربین مخفی هایم شوخی نمی گویم، این ها در حقیقت، یک سری موقعیت های اجتماعی هستند.

بچگی شوخی بود، ولی خب زمانی که بزرگ تر شدم سعی کردم کارهایم شوخی صرف نباشد و بیشتر جنبه آموزشی داشته باشد.

یکی از کارگردانان معروف دوربین مخفی آمریکا، سال 1955 یک برنامه به نام کندید کامرا را ساخت و زمانی که من در انگلیس دانشجو بودم کارهای او را می دیدم تااین که از آثارش خوشم آمد و گفتم چه کار جالبی است، آینه اجتماع است و آدم را در موقعیت های بدیع و تازه ای می گذارد که تا به حال با آن رو به رو نشده اند، بعدا درباره این موضوع بیشتر تحقیق کردم و متوجه شدم علاوه بر سرگرمی و شوخی، خیلی آموزشی است، می توانیم عکس العمل های دیگران را ببینیم و با خودمان مقایسه کنیم، این جا بود که با خودم گفتم یک روزی این کار را می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرحسین قهرایی: دوربین مخفی آینه اجتماع است/ گفتم نه، این غول بزرگ مهربان است!

امیرحسین قهرایی: دوربین مخفی آینه اجتماع است/ گفتم نه، این غول بزرگ مهربان است!