مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:402021-01-19سياسي

بند هایی که پَر کشیدند!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میلاد همتی زاد؛ با تورقی در بین اخبار در فضای مجازی و بازدیدی از منابع خبری درباره آموزش و پرورش و فرهنگیان با انبوهی از مطالبات این قشر مواجه می شوید، - مسئولان محترم مربوطه می توانند شفاف اعلام کنند بدون در نظر گرفتن بند حداقل حقوق (که صرفا یک بند موقت بوده) افزایش حقوق دانشجومعلمان پیشین و معلمان فعلی دقیقا چقدر بوده و چه سنخیتی با مر قانون و تصویب نامه هیئت وزیران در سال گذشته دارد؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، میلاد همتی زاد؛ با تورقی در بین اخبار در فضای مجازی و بازدیدی از منابع خبری درباره آموزش و پرورش و فرهنگیان با انبوهی از مطالبات این قشر مواجه می شوید، کلاف سردرگمی که بنظر پایانی برای آن متصور نیست و یادآور بیت شعری است که می فرماید: هر لحظه مزن در که در این خانه کسی نیست - بیهوده مکن ناله که فریادرسی نیست.

اما در این نوشتار قصد بر آن است که درد دُردی از مطالبات کهنه و نو فرهنگیان پرداخته شود، مطالبه ای به نام اعمال حقوق حقه ی نو معلمان! ضرورت اصلاح احکام نومعلمان.

هیس! متعهد ها مطالبه نمی کنند! از بیم یادآوری تعهد خدمتی در مواجه با مطالبه ها، قصد آن بود که هرگز قلم به دست نگیریم اما برخورد را بر سکوت توام با پذیرش ناحقی ارجح می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بند هایی که پَر کشیدند!

بند هایی که پَر کشیدند!