مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:352021-01-19سياسي

تشکیل 32 مورد پرونده قضایی علیه متصرفان حریم و بستر زاینده رود


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: از ابتدای آذرماه 32 مورد پرونده قضایی علیه متخلفان و متجاوزان به حریم و بستر رودخانه زاینده رود در محاکم دادگستری استان اصفهان در حال پیگیری است تا نسبت به اعاده به وضع سابق آنها اقدامات لازم انجام شود.

- ایسنا/اصفهان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: از ابتدای آذرماه 32 مورد پرونده قضایی علیه متخلفان و متجاوزان به حریم و بستر رودخانه زاینده رود در محاکم دادگستری استان اصفهان در حال پیگیری است تا نسبت به اعاده به وضع سابق آنها اقدامات لازم انجام شود.

حسن ساسانی با اشاره به مراحل ساماندهی حریم و بستر رودخانه زاینده رود حدفاصل روستای چم طاق تا تالاب گاوخونی، اظهار کرد: از ابتدای آذرماه 32 مورد پرونده قضایی علیه متخلفان و متجاوزان به حریم و بستر رودخانه زاینده رود در محاکم دادگستری استان اصفهان در حال پیگیری است تا اعاده به وضع سابق انجام شود.

وی افزود: در دو ماه گذشته 28 مورد دخل و تصرفات در حریم و بستر رودخانه زاینده رود نیز با تعامل و مذاکرات عوامل یگان حفاظت رودخانه با متصرفان به نتیجه رسیده است و مساحتی بالغ بر 1.

5 هکتار از اراضی تصرف شده حریم و بستر رودخانه زاینده رود بدون تشکیل پرونده قضایی به وضعیت قبل برگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 32 مورد پرونده قضایی علیه متصرفان حریم و بستر زاینده رود

تشکیل 32 مورد پرونده قضایی علیه متصرفان حریم و بستر زاینده رود