مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:302021-01-19ورزشي

زیرساخت های ورزشی در پیست های اسکی آلوارس و اوجور تقویت می شوند


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین از تقویت زیرساخت های ورزشی در پیست های اسکی آلوارس و اوجور خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین از تقویت زیرساخت های ورزشی در پیست های اسکی آلوارس و اوجور خبر داد.

احدی جوان در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت ورزشی پیست اسکی آلوارس و اجور در فصول مختلف برای ورزشکاران و گردشگران مورد توجه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا امکانات و زیرساخت های لازم در منطقه گردشگری و تفریحی پیست اسکی منطقه آلوارس را تقویت کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین ادامه داد: با انجام سرمایه گذاری های چند منظوره در این منطقه، علاوه بر ورزش های زمستانی با راه اندازی برخی رشته های ورزشی مفرح همچون برف پیمایی، مجسمه سازی با برف و یخ، کوهنوردی همگانی و جشنواره های هنری، در منطقه پیست اسکی آلوارس و اوجور سعی داریم ورزشکاران و گردشگران در فصول مختلف سال از امکانات و آب و هوای بی نظیر منطقه استفاده نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیست اسکی آلوارس در 24 کیلومتری شهر سرعین در ارتفاع 3200 متری از سطح دریا در نزدیکی روستای آلوارس قرار دارد که در سال 84 به بهره برداری رسید و پیست اسکی اجور نیز در همین منطقه و در نزدیکی پیست اسکی آلوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی در پیست های اسکی آلوارس و اوجور تقویت می شوند

زیرساخت های ورزشی در پیست های اسکی آلوارس و اوجور تقویت می شوند