مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:302021-01-19اقتصادي

کلاهبرداری از کاربران سایت های همسریابی


معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه سایت های همسریابی و صیغه یابی بستری برای کلاهبرداری های یک میلیارد تومانی شده است، گفت: تا کنون، هیچ گونه مجوز قانونی مبنی بر فعالیت این سایت ها و کانال ها صادر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده ها و شکواییه های قضایی به پلیس فتا، همه روزه شاهد دریافت پرونده های متعدد کلاهبرداری های مالی بالغ بر یک میلیارد تومان و یا سایر تهدیدات در حوزه مراجعه به سایت های همسر یابی و صیغه یابی که عمدتا در پیام رسان های غیر بومی فعالیت می کنند ، از شهروندان هستیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بند ث ماده یک آیین نامه ساماندهی و اعتبار بخشی مراکز مشاوره ؛ در راستای ماده 43 قانون برنامه پنجم با موضوع دریافت خدمات مشاوره ای صرفا مبحث ازدواج و تحکیم خانواده به صورت حضوری و غیر حضوری مورد تصریح قرار گرفته،بیان داشت : تا کنون هیچ گونه مجوز قانونی مبنی بر فعالیت این سایت ها و کانال ها از سوی مراجع ذی صلاح در وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی قانونی این موضوع صادر نشده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: با توجه به فعالیت غیر قانونی سایت های همسر یابی و صیغه یابی در فضای مجازی که در اکثر مواقع باعث تحمیل خسارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از کاربران سایت های همسریابی

کلاهبرداری از کاربران سایت های همسریابی