مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:302021-01-19اقتصادي

افراد فاقد پوشش بیمه ای تا پایان شیوع کرونا دفترچه رایگان دریافت می کنند


به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک تمام مطب ها و داروخانه و مراکز پاراکلینیک در این برنامه شرکت دارند و باعث کاهش استفاده از دفترچه شده است.

- ایسنا/بوشهر به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک تمام مطب ها و داروخانه و مراکز پاراکلینیک در این برنامه شرکت دارند و باعث کاهش استفاده از دفترچه شده است.

پرویز رمضانی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات این طرح بیان کرد: جمعیتی که در مراکز جامع خدمات سلامت روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر، یکبار خدمت دریافت نموده اند مبنای پرداخت سرانه می باشد که اداره کل بیمه سلامت سرانه 520 هزار نفر را در استان پرداخت نموده و مراکز براساس برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، به بیمه شدگان خدمات ارائه می نمایند.

وی افزود: در سال جاری علی رغم محدودیت هایی که وجود داشت، سرانه 6 ماهه اول به طور کامل پرداخت و تسویه شده و سرانه سه ماهه سوم نیز 80 درصد پرداخت شده و با توجه به این که سرانه پرداختی صرف حقوق پرسنل شامل پزشک خانواده، ماما و دیگر نیروهای خدمت رسان در مراکز بهداشتی می شود، با تأکید و عنایت دکتر ناصحی مدیرعامل محترم سازمان بیمه سلامت سرانه ماهانه تا بیست و پنجم هر ماه پرداخت شود و طی روزهای آینده دیماه نیز پرداخت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فاقد پوشش بیمه ای تا پایان شیوع کرونا دفترچه رایگان دریافت می کنند

افراد فاقد پوشش بیمه ای تا پایان شیوع کرونا دفترچه رایگان دریافت می کنند