مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19سياسي

حضور حداکثری و سلامت مهمترین مولفه های انتخابات هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد که حضور حداکثری مردم و تامین کامل امنیت و سلامت، مهمترین مولفه های انتخابات محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد احمدی زاده در مراسم تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان کازرون، گفت: در انتخابات آینده، دشمن تمام تمرکز خود را روی کاهش مشارکت یا حتی از بین بردن مشارکت مردم، خواهد گذاشت.

او با اشاره به گستردگی انتخابات خرداد 1400 به واسطه همزمانی انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس های شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین شوراها، بر لزوم تلاش همگانی برای ارتقا هرچه بیشتر مشارکت و سلامت انتخابات تاکید کرد.

وی تصریح کرد: باید نقدها را با دل و جان پذیرا باشیم؛ حرکت مدیران ما باید در سیاست تابع نظرات رهبر معظم انقلاب و دولت باشد.

معاون سیاسی استانداری فارس گفت: افراط و تفریط در کارها مردود بوده و راه نجات در وحدت و همدلی بین گروه ها با هر سلیقه است و اعتدال به شکل واقعی می تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

احمدی زاده با اشاره به حساسیت وظایف فرمانداران خصوصاً در عرصه انتخابات، گفت: تصمیم فرماندار باید مبتنی بر عقلانیت و تدبیر و خارج از هیجان باشد.

معاون سیاسی استانداری فارس همچنین به نقش اثر گذار مردم شهرستان کازرون در پیروزی انقلاب و حضور مؤثر در دوران دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری و سلامت مهمترین مولفه های انتخابات هستند

حضور حداکثری و سلامت مهمترین مولفه های انتخابات هستند