مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19ورزشي

درخواست کمیسیون ورزشکاران برای افزایش حقوق مدال آوران


چند پیشنهاد در نشست کمیسیون ورزشکاران مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته (29 دی) با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

افشین نوروزی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران درباره نشست روز گذشته گفت: در ابتدای نشست هادی ساعی رییس کمیسیون به بررسی مصوبات جلسات گذشته بخصوص بحث بیمه ورزشکاران که برای کمیسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است پرداخت و گزارشی از مراحل پیگیری آن ارائه کرد که امید می رود نتایج خوبی حاصل شود.

وی افزود: پیشنهاد تهیه بانک اطلاعاتی از تمامی ورزشکاران المپیکی توسط این کمیسیون  با همکاری فدراسیون ها از مصوبات نشست دیروز کمیسیون ورزشکاران بود.

وی ادامه داد: همچنین در نشست دیروز پیشنهاد شد تا در بازدیدهای مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوها و فدراسیون ها نماینده ای از کمیسیون ورزشکاران به منظور انتقال نقطه نظرات ورزشکاران به کمیسیون و بررسی مسائل آنان حضور داشته باشد.

نوروزی خاطر نشان کرد: ارائه درخواست افزایش حقوق مدال آوران المپیکی به هیات اجرایی کمیته با توجه به اینکه چند سالی است این مبلغ تغییری نکرده است نیز از دیگر پیشنهادات مطرح شده در نشست روز گذشته کمیسیون ورزشکاران بود و مقرر شد شرایطی فراهم شود تا یکی از اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمیسیون ورزشکاران برای افزایش حقوق مدال آوران

درخواست کمیسیون ورزشکاران برای افزایش حقوق مدال آوران