مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی میان ایران و ارمنستان


رییس انستیتو شرقشناسی ارمنستان تهیه و امضای تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین این انستیتو و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را از جمله امور ضروری برای استمرار همکاری ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسین طباطبایی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با حضور در انستیتو شرق شناسی آکادمی ملی علوم ارمنستان، با رییس و پژوهشگران دپارتمان ایرانشناسی این انستیتو دیدار کرد و در خصوص همکاری های مشترک به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار روبرت قازاریان رییس این انستیتو، پروفسور آرمانوش کوزمویان محقق ادبیات کلاسیک فارسی، کریستینه کوستیکیان پژوهشگر تاریخ و نسخ خطی فارسی و گوهر اسکندریان متخصص تاریخ و تحلیلگر مسائل ایران معاصر حضور داشتند.

در ابتدای دیدار روبرت قازاریان ضمن خوشامد و تبریک به رایزن جدید فرهنگی کشورمان در ارمنستان، ابراز امیدواری کرد این همکاری ها دامنه وسیع تری را در بر بگیرد.

طباطبایی ضمن تشکر از فراهم آمدن امکان این دیدار و تبریک متقابل به آقای قازاریان که به تازگی به عنوان رییس انستیتو شرقشناسی منصوب شده است، نقش ایرانشناسان ارمنی از جمله پژوهشگران این انستیتو را در تحکیم روابط بین دو کشور مهم و شایان توجه خواند و گسترش بیش از پیش این همکاری ها را با تعریف سطحی جدید از مطالعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی میان ایران و ارمنستان

امضای تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی میان ایران و ارمنستان