مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19اقتصادي

تولید 3 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در آذرماه 99


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودرو های ساخت داخل در آذرماه امسال توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، - بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده در آذرماه امسال سه خودرو (دو خودروی سبک و یک خودروی سنگین) موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودرو های ساخت داخل در آذرماه امسال توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.

در آذرماه امسال در گروه خودرو های سبک و در بخش وانت و فهرست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آورد.

در فهرست قیمتی دو گروه خودرو های سبک و در بخش وانت نیز وانت های کارا 2000 تک کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دو کابین تیپ 3 از تولیدات شرکت بهمن موتور، خودرو سایپا 151 شرکت سایپا بن رو و همچنین وانت نیسان ریچ زامیاد موفق به کسب سه ستاره کیفی شدند.

در همین گروه، وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفته است و وانت های نیسان تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

2 خودروی سبک با 5 ستاره کامل کیفی در گروه سبک بخش سواری در فهرست قیمتی یک، نیومزدا 3 شرکت بهمن موتور موفق به کسب پنج ستاره کامل کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 3 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در آذرماه 99

تولید 3 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در آذرماه 99