مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19فرهنگي

صالحی: نمایشگاه مجازی کتاب باعث کمترشدن تخلفات اقتصادی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، صبح امروز سه شنبه 30 دی از ساعت 8:30 با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، - وزیر ارشاد در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: برگزاری مجازی نمایشگاه باعث کم تر شدن تخلفات فرهنگی و اقتصادی رایجی می شود که برگزاری فیزیکی شاهدشان بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، صبح امروز سه شنبه 30 دی از ساعت 8:30 با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و رییس اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و هومان حسن پور رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در موسسه خانه کتاب و ادبیات آغاز شد.

در ابتدای این برنامه ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و رییس اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به بیان توضیحاتی درباره برگزاری این رویداد پرداخت.

سپس هومان حسن پور رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: معمولا نمایشگاه کتاب به خاطر حمایت از ناشران و کتابفروشان برگزار می شده و امسال به دلیل کرونا، روی چگونگی این حمایت، بسیار کار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: نمایشگاه مجازی کتاب باعث کمترشدن تخلفات اقتصادی می شود

صالحی: نمایشگاه مجازی کتاب باعث کمترشدن تخلفات اقتصادی می شود