مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:202021-01-19بين الملل

نگرانی ها نسبت به استفاده از اسیران فلسطینی برای آزمایش واکسن کرونا


وزارت اسیران فلسطینی در نوار غزه نسبت به سوء استفاده از اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و بهره جویی از آن ها به عنوان نمونه آزمایشی برای سنجش میزان کارآمدی واکسن کرونا ابراز نگرانی کرد.

- وزارت اسیران فلسطینی در نوار غزه نسبت به سوء استفاده از اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و بهره جویی از آن ها به عنوان "نمونه آزمایشی" برای سنجش میزان کارآمدی واکسن کرونا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، عبدالناصر فروانه، مسئول پرونده اسیران اعلام کرد: هراس این را داریم که از اسیران به عنوان نمونه آزمایشی استفاده شود.

فروانه خواهان استقرار یک کمیته پزشکی بی طرف شد که نظارت بر واکسیناسیون اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را برعهده بگیرد.

مسئولان رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کردند که تصمیم دارند تمامی بازداشت شدگان در زندان های خود از جمله اسیران فلسطینی را برای مقابله با کرونا واکسینه کنند.

عمیر اوهانا، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی قبلا گفته بود، زندانیان فلسطینی واکسینه نمی شوند؛ اظهاراتی که با انتقادات شدیدی روبرو شد.

باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد، حدود 4400 اسیر فلسطینی در زندان های این رژیم وجود دارند که 250 تن به کرونا مبتلا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها نسبت به استفاده از اسیران فلسطینی برای آزمایش واکسن کرونا

نگرانی ها نسبت به استفاده از اسیران فلسطینی برای آزمایش واکسن کرونا