مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:202021-01-19پزشكي

پیشروی مرگ در خراسان جنوبی


کرونا نزدیک یک سالی است که چنگی در زندگی هایمان انداخته، ابتدا از ترس، قرنطینه را رعایت کردیم، اما بعد از مدتی آن قدر آن را ساده گرفتیم که حتی جشن برگزار کردیم و دورهمی گرفتیم؛ - ایسنا/خراسان جنوبی کرونا نزدیک یک سالی است که چنگی در زندگی هایمان انداخته، ابتدا از ترس، قرنطینه را رعایت کردیم، اما بعد از مدتی آن قدر آن را ساده گرفتیم که حتی جشن برگزار کردیم و دورهمی گرفتیم؛ عادی انگاری شرایط کرونایی، درست همان چیزی است که وزیر بهداشت و دیگر مسئولان نگرانش هستند؛ یعنی آغاز پیک چهارم کرونا در کشور.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبر واکسن که رسید دیگر اوج بی خیالی هایمان بود تا آنجا که جاده ها پر شد از انسان هایی که دیگر به فکر کرونا نبودند و برایشان ساده شده بود و این همان چیزی بود که استان هایی مانند خراسان جنوبی را درگیر بسیار با کرونا کرد.

در ماه هایی که کرونا زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده، باز هم از میزان تلفات جاده ای آن چنان که محسوس باشد، کاسته نشده و هنوز هم این جاده ها کشته و زخمی می دهند، باید دید بی خیالی ها در ندیدن اهمیت کرونا، چقدر بر روی این امر تاثیر گذاشته است.

در این روزها که بحث از افزایش آمار کرونا و افزایش سفرها داغ شده، باید بگوییم که با اینکه شاید این سفرها باعث ایجاد حجم عظیمی از افزایش آمار می شود، اما نباید از عوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی مرگ در خراسان جنوبی

پیشروی مرگ در خراسان جنوبی