مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:202021-01-19سياسي

25 درصد از زوج های جوان ایرانی نابارورند


حمید حمزه زاده سرپرست جهاددانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در ادامه این نشست به فعالیت های این واحد در حوزه سالمندی اشاره کرد و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی سال ها در حوزه سالمندی فعالیت های ارزشمندی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

وی سازمان دهی فعالیت های حوزه سالمندی در دانشگاه را خواستار شد.

سرپرست جهاددانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با یادآوری تشکیل کمیته مشترک شورای سیاست گذاری سالمندی اظهار امیدواری که در آینده ای نه چندان دور مرکز جامع پایش سلامت و طب سالمندی در این واحد راه انداری شود.

حمزه زاده درمورد به فعالیت های این واحد در حوزه کرونا نیز گفت: از ابتدای شیوع کرونا در اسفندماه سال 98 در کشور این واحد فعالیت های خود را آغاز کرد که ازجمله می توان به تولید محلول ضدعفونی و راه اندازی سایت 123 کرونا اشاره کرد.

در ادامه این نشست که با حضور زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، طیبی رییس جهاد دانشگاه، حمزه زاده رییس جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و صادقی رییس پژوهشگاه ابن سینا برگزار شد، موضوعاتی همچون مطالعات در حوزه پیش بالینی واکسن کووید 19 با هدف تسریع زمان ساخت، تقویت مراکز امداد در منزل، ایجاد کمیته مشترک شورای سیاست گذاری سالمندان، توسعه و تعمیق همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد از زوج های جوان ایرانی نابارورند

25 درصد از زوج های جوان ایرانی نابارورند