مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:152021-01-19اجتماعي

خیابان های بوشهر شبیه موج دریا!/ آسفالت شهری یا پارچه های وصله دار+فیلم


بعد از معضل کوچه های خاکی شهر بوشهر هرچند که به طور کامل درست نشده، حالا شهر درگیر خیابان هایی با آسفالت هایی است که حداقل های استاندارد را ندارند، - پروژه هایی که آغاز آن با شهرداری است پایانش با خدا! خیابان های شهر با اینکه خود از آسفالت مساعدی برخوردار نیست باز شهرداری با کندکاری ها قوزبالاقوز می شود، مدت دار شدن پروژه های شهرداری هم حکایت دیگری است؛ برای مثال ماه هاست که تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در چهارراه باغ زهرا بوشهر کامل نشده که خود مشکلی سوا است تازه اگر ترافیک شهری آن را کنار بگذاریم.

مرمت آسفالت در معابر شهر به دو شکل حسین صالحیان در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت در معابر شهر به دو شکل انجام می گیرید اول مواردی که از طرف شهروندان  گرامی به شهرداری منعکس و از طریق پیمانکاران و بخش عمده ای از طریق  حوزه فنی و امانی شهرداری  رفع می شود.

شهردار بوشهر ادامه داد: در شکل بعد توسط ناظرین، همکاران، طی بازدیدهای روزانه مشاهده می شود و با هماهنگی شهرداری مناطق و از طرف  حوزه  فنی و امانی رفع می شود.

وی تأکید کرد: در رابطه با لکه گیری و مرمت بر روی کانال های حفاری شده  توسط شرکت های حفار (آب و فاضلاب  و گاز و مخابرات، برق و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های بوشهر شبیه موج دریا!/ آسفالت شهری یا پارچه های وصله دار+فیلم

خیابان های بوشهر شبیه موج دریا!/ آسفالت شهری یا پارچه های وصله دار+فیلم