مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:152021-01-19اقتصادي

آغاز مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی چابهار


معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی به منظور فراهم سازی زمینه های توسعه متوازن در سواحل مکران خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی به منظور فراهم سازی زمینه های توسعه متوازن در سواحل مکران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، عباس آذرپیکان با اعلام انجام طرح تدقیق مطالعات (ICZM) در افق توسعه سواحل مکران درباره این مطالعات بیان کرد: در جهت اجرای دقیق مفاد ابلاغیه شورای عالی معماری و شهرسازی و زمینه سازی جهت توسعه متوازن در سواحل مکران، سازمان بنادر و دریانوردی با انتخاب مشاورین ذیصلاح؛ مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی با مقیاس 1/5000 را آغاز نموده است.

وی اظهار کرد: این مطالعات ضمن برقراری توسعه متعادل و متوازن، ملاحظات محیط زیستی را برای دستیابی به توسعه پایدار، ملاحظات خطرپذیری را برای توسعه ایمن و ریسک پذیر و ملاحظات پدافند غیرعامل را برای دستیابی به توسعه امن مورد توجه قرار می دهد.

این مسئول تصریح کرد: تدقیق مطالعات طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان سیستان و بلوچستان در ادامه انجام و ابلاغ طرح ملی مدیریت یکپار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی چابهار

آغاز مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی چابهار