مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:102021-01-19سياسي

حال 14 داوطلب واکسن ایرانی کرونا خوب است/ تولید 14 میلیون دز واکسن، سه ماه دیگر


رییس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: واکسن کرونا وقتی اثر دارد که در اختیار مردم قرار گیرد که در این خصوص ظرف یک ماه آینده به دو تا سه میلیون دز در ماه خواهیم رسید و ظرف سه تا چهار ماه آینده این عدد به 12 تا 14 میلیون می رسد.

محمد مخبر در آیین رونمایی از محصولات جدید در حوزه مکمل ها، مواد اولیه دارویی و داروهای ایورمکتین و موکوسیل که روز سه شنبه 29 دی ماه در شهرک دارویی برکت در استان البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین روند ساخت واکسن ایرانی کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این کار طبق پروتکل هایی که وزارت بهداشت تعیین کرده به خوبی پیش می رود و امروز به گروه سوم از آن 56 داوطلب واکسن تزریق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مخبر در خصوص وضعیت 14 نفری که پیش از این تست واکسن ایرانی کرونا بر روی آنان انجام شده است هم گفت: 14 نفری که تا الان واکسن تزریق کرده اند حالشان خوب است و هیچ عوارضی نداشته اند و بیش از آنکه تصور می کردیم جواب داده واکسن حتما جواب خواهد داد.

وی ادامه داد: بحث تولید آزمایشگاهی واکسن یک موضوع است که در ستاد اجرایی از سه مسیر دیگر تا پیش از عید به تست انسانی می رسد و در جاهای دیگر هم این کار دارد انجام می شود اما آن چیزی که مهم است تولید انبوه است یعنی واکسن وقتی اثر دارد که در اختیار مردم قرار گیرد که در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال 14 داوطلب واکسن ایرانی کرونا خوب است/ تولید 14 میلیون دز واکسن، سه ماه دیگر

حال 14 داوطلب واکسن ایرانی کرونا خوب است/ تولید 14 میلیون دز واکسن، سه ماه دیگر